на главную
об игре
The Witcher 3: Wild Hunt 19.05.2015

Witcher 3: Wild Hunt "не официальный патч - Различные визуальные исправления 1.12"

Пользователь нексус по нику chuckcash, создал мод который вносит различные визуальные исправления, такие как:
- доспех Каэрморхена ( начальный доспех) убрана синяя полоска на наплечнике, правда теперь красить его нельзя, но автор продолжает работать над этим.
- доспех школы змеи, синее швы убраны, можно красить как и раньше, правда при отдалении камеры, все же есть синий просвет.- исправлены подошвы ботинок сета медведя, они были оранжевого цвета – красить ботинки как и доспех каэрморхена нельзя, но это пока
- Исправлены сапоги ведьмака Гетана (надеюсь правильно написал его имя) в квесте кошки против волков, - у него сапоги были ярко красные.
- исправлены шипы доспехов грифона, - они теперь не левитируют над наплечником.
- Исправлена Веспула, одежда не правильно отображалась.
- Исправлен Арондит – мечь теперь не торчит из ножен.
- исправлена вода в Новиграде – в некоторых местах она не доходила до берега, что визуально не смотрелось.
- Исправлены прически для волка, теперь волосы заправлены как в доспехах медведя так же заправлены и в грандмастерских доспехах обеих школ.
- исправлена визуальная ошибка у Йенифер, у нее были лишние полигоны на груди ( сказал тоже), но в общем теперь эти полигоны не торчат и не вылезают из под одежды- Так же автор исправил множество вещей, таких как не прикрепленные факелы к стене и летающая трава, и тому подобные не приятные мелочи, которые иногда режут глаз.-Так же исправлены мастерские мечи кота и медведя они уже не торчат с низу из ножен- Исправлена лодка ниже скрин
и много других мелочей…

Мод обновлен 1.12

Я не могу перевести полный список изменений, поэтому оставлю оригинальный текст под спойлер   

Можно ставить на версию игр 1.30 и 1.31, но обязательно, чтобы были все дополнения и длс, мод не содержит скриптов

кто использует мод ножгы для всех нпс, возможен конфликт, так как этот мод изменяет некоторые ножны чтобы исправить правильное расположение мечей, используйте Mod manager для слияния и давайте приоритет моду modNitpicker

Ставить как обычно в директорию игры в папку Mods   The Witcher 3 - Wild Hunt\Mod

Спойлер

Fixes the following issues: VERSION 1.00: - Eliminates blue line on Kaer Morehn and Viper armor sets - thanks to ScoutBr0 for featuring the old armor files needed to fix this - Eliminates blue lines on Eternal Fire Priest clothing - Darkens bright orange soles on Superior / Mastercrafted Ursine boots - Fiend / Chort AI no longer passive - thanks to Wasteland Ghost for hosting the old version of the file needed to fix this) - Gets rid of the bug that CAUSES the Corvo Bianco table to disappear in the epilogue of Blood & Wine (leaving a floating mug and candle in midair) - it will NOT put the table back if it's already gone, sorry - Fixes various annoying water glitches in Novigrad, as featured in my own earlier mod **************************************** ADDED IN 1.01: - Fixes floating spikes on Superior and Mastercrafted Griffin Armor shoulder - Fixes a clipping error with the 1st tier Ursine Armor sleeve - Various floating props fixed / hidden (ie; the floating saw /bow thing near Dandelion's Inn) - Included fix for the clipping on Yennifer's chest that was addressed in ziraelxx's excellent mod here - Added a separate file without any changes to Witcher armors (blue lines and orange soles will be present) - Added a separate file where ALL Witcher armors are reverted to their older models. - Gave the mod a more appropriate name (-__-) **************************************** ADDED IN 1.02: - Misc floating prop fixes (ie; floating lamp in Beauclair tailor) - Removed the glitched doors in the Beauclair catacombs / graveyard area, it is now an open doorway as intended. **************************************** ADDED IN 1.03: - More fixes in Beauclair + removed another set of glitched catacomb doors - Fixed a bug where Roach has one white eye when using the "demon saddle" from Hearts of Stone, both eyes now appear dark red (see below) **************************************** ADDED IN 1.04: - Fixes for Roach's eyes when using the "demon saddle" - both eyes are now white. This is how it is meant to be - the demonic horse model now matches the dog and cat from Hearts of Stone: black body, white eyes. **************************************** ADDED IN 1.05: - LOTS more floating prop fixes - torches, signpost in Skellige, several more - Mesh correction for hanging ember bowl - flames no longer clip through the bottom of the bowl **************************************** ADDED IN 1.06: - Further refinements to Novigrad water - another very small instance of bugged water in the canals was fixed - Refinements to priest texture fix - a bug was causing some red robes to appear as white - fixed now - Fixed a mistake causing some clipping errors with Tourney quest armor & glove combinations - Aerondight no longer clips through its scabbard - Fixed one of the common roadsign models in which the signs were not touching the post - Mesh corrections for some assets like clothes lines that would often hover slightly above the ground - Gaetan from "Where the Cat and Wolf Play" is no longer wearing bright red clown boots anymore - just a simple black pair now **************************************** ADDED IN 1.07: - Hand-edited Kaer Morehn and Viper Armor textures, so you can now dye the Viper Armor again - Slightly moved the garrison doors in White Orchard so they don't open onto the guards and then rapidly swing back and forth - Long hairstyles now properly tuck under high-collared armor styles (Wolven, Witch Hunter, etc) - many thanks to Hertores' great work - 1.07b was just a repack of 1.07 - something went wrong with the upload and some things weren't working as intended. **************************************** ADDED IN 1.08: - Fixed the gaps in the Vespula (laundry woman) character model - Also fixed some other meshes that caused similar gaps in generic Novigrad NPCs - Cleaned up some blue lines on some Skellige NPC models - Covered up a "hole" in the world in the cave beneath Temple Island, where you go for the Feline Armor quest - Fixed a gap where the Grandmaster Ursine gloves didn't quite meet Geralt's wrists **************************************** ADDED IN 1.09: - MOST IMPORTANT FIX YET: Moved a piece of hovering horse dung in Hierarch Square - Slightly altered the shape of boats so that Geralt's swords no longer clip through when sailing - Fixed a bug where fast traveling to Novigrad Harbor would cause your boat to be partially underwater - Skellige gambeson is reverted to its original checker-board texture. This fix is not included in the "No Armor" version if you prefer the newer one. - Fixed swords clipping problems for: Gesheft The tourney reward swords (Geralt & Ravix) Superior & Mastercrafted Feline Steel Swords Grandmaster Griffin Steel Sword Grandmaster Ursine Steel Sword **************************************** ADDED IN 1.10: - GREAT NEWS: ALL sword clipping errors fixed via scabbard changes - all runes now displaying properly, sword meshes untouched - Nevertheless, I still removed all scabbard / sword changes from the "lite" version of the mod because there are some extensive XML edits - Fixed clipping errors on Griffin Armor sleeves with certain pairs of gloves - Further fixes for Gesheft clipping - no longer goes through the back of the scabbard - Viper pants now properly display their full version, no more gap when paired with certain armors (credit to Gano for discovering how to fix this!) - Fixed a bug where a certain ship model's masts were visible at long range, but its hull was not (see images) - Fixed a typo in an XML file that caused two different scabbard templates to display the same model - there should now be slightly more variety in generic scabbards - Olgierd's sword Iris now uses the same scabbard model as Olgierd himself (inspired by iZMethos' awesome mod - plus mine also makes Olgierd's scabbard exclusive, no other swords will use it) - DISCLAIMER: The scabbard models for the vampire silver sword and two Ofir sabres have changed ever-so-slightly.... long story **************************************** ADDED IN 1.11: - Fixed up the boat - with some minor changes made - so no more clipping, floating rudder, or any other weirdness. Tiny update in terms of visuals but this was a MASSIVE amount of work. **************************************** ADDED IN 1.12: - Improved a few really egregious instances of road decals hovering above the road itself, in Beauclair and Novigrad. Please note that these can't be "fixed" entirely for a number of reasons - mainly because they are flat decals on bumpy surfaces - but they aren't hovering as high as they were before. **************************************** NOTES: + PROBABLY will not work without Hearts of Stone, Blood & Wine, and all of the free DLC packs installed + + No scripts in this mod + + Superior / Mastercrafted Ursine boots are no longer able to be dyed, as this reverts them to their old textures + + Installation is same as any other mod - unzip and drop into your mods folder +

Комментарии: 14
Ваш комментарий

Жаль что разработчик потерял интерес к данным фиксам .

2

А есть подобный мод но для версии 1.22?

1

Souldray Должно пойти учитывая что скриптов нет. Но все дополнения дожны быть установлены

1

Ну, оно не критануло, но...Появились дефекты на этих самых исправлениях в виде отсутствия текстур или...Например броня Каэр Морхена становиться абсолютно черной

1

Так же как и у Арондита исчезают ножны

1

Souldray Ясно. Тогда ставте по рекомендации автора мода. Только 1.30 и 1.31

1

А как связаться с разработчиком данного мода ?

1

Talavat Это легко, в постах этой темы на нексус по сылки. Только пишите по английски или пользуйтесь переводчиком http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/2117/?tab=2&navtag=http%3A%2F%2Fwww.nexusmods.com%2Fwitcher3%2Fajax%2Fmodfiles%2F%3Fid%3D2117&pUp=1

1

у прачки лямки бюстгалтера как я понял под платьем-там исправление не нужно

1

Приходишь значит в Туссент (дополнение "Кров и Вино"),а там кузнец и бронник бестелесные. Дай думаю удалю этот мод, а не тут то было. После удаления, сохранение не загружается. Ну хорошо, думаю верну мод на место и потерплю, но нет, и тут это уже не выходит. Мораль сей басни такова, учитесь писать предупреждения. Чёртовы мододелы и их посредники.

0

Polka Pirozhok Скорей всего у тебя репак иначе просто сихронизировал сохранения из стим и ли гог, а если репак вопрос исчерпан, проблема в нем, ну еще можешь написать разработчику мода по ссылке выше, он и так уже не обновляет, может тебя послушает

0

m_roma Для начала, стим-лицензия. Во вторых, ничего не обновляется, уже пол года прошло и до сих пор версия 1.12.

0

Polka Pirozhok ну тут уже не ко мне а к разработчику мода, я сам писал да пока без ответа, он говорит что слишком занят, а я думаю просто лень, как только так и сразу, я не модер слишком много ошибок осталось, хотя это проблема редов 1 у Цири в заставках появляются два меча, Это заметно при ее прохождении при битве с василиском, так же при битве с ублюдком младшем, когда спасает Дуду. при битве Каэрморхена, у нее тоже меч вылазит из ножен, - я ему об этом писал он не ответил вот оригинал текста

Спойлер

I think many people would be grateful if you could fix problem with two Ciri's swords. Immersion ruined. Past-

#t=4m30s Now-

#t=5m02s Past-

#t=2m15s Now-

#t=2m37s

0

Polka Pirozhok думаю все же стоит поторопить редов, но врятли они послушают одного, мне они писали, пишите в Support это проблема у вас, хотя ответил что у меня лицуха и что эта проблема на всех версиях игры что в стим что ГОГ, они проигнорировали, правда английского не знаю гуглом переводил, может поэтому проигнорили

0