на главную
об игре
The Witcher 3: Wild Hunt 19.05.2015

Witcher 3: Wild Hunt "Различные визуальные исправления"

Пользователь нексус по нику chuckcash, создал мод который вносит различные визуальные исправления, такие как:
- доспех Каэрморхена ( начальный доспех) убрана синяя полоска на наплечнике, правда теперь красить его нельзя, но автор продолжает работать над этим.
- доспех школы змеи, синее швы убраны, можно красить как и раньше, правда при отдалении камеры, все же есть синий просвет.

- исправлены подошвы ботинок сета медведя, они были оранжевого цвета – красить ботинки как и доспех каэрморхена нельзя, но это пока
- Исправлены сапоги ведьмак Гетана (надеюсь правильно написал его имя) в квесте кошки против волков, - у него сапоги были ярко красные.
- исправлены шипи доспехов грифона, - они теперь не ливитируют над наплечником.
- Исправлена Веспула, одежда не правильно отображалась.
- Исправлен Арондит – мечь теперь не торчит из ножен.
- исправлена вода в Новиграде – в некоторых местах она не доходила до берега, что визуально не смотрелось.
- Исправлены прически для волка, теперь волосы заправлены как в доспехах медведя так же заправлены и в грандмастерских доспехах обеих школ.
- исправлена визуальная ошибка у Йенифер, у нею были лишние полигоны на груди ( сказал тоже), но в общем теперь эти полигоны не торчат и не вылазят из под одежды

- Так же автор исправил множество вещей, таких как не прикрепленные факелы к стене и летающая трава, и тому подобные не приятные мелочи, которые иногда режут глаз.

Я не могу перевести полный список изменений, поэтому оставлю оригинальный текс под спойлер   

Можно ставить на версию игр 1.30 и 1.31, но обязательно, чтобы были все дополнения и длс, мод не содержит скриптов

Ставить ка обычно в директорию игры в папку Mods   The Witcher 3 - Wild Hunt\Mods

Спойлер

Fixes the following issues: VERSION 1.00: - Eliminates blue line on Kaer Morehn and Viper armor sets - thanks to ScoutBr0 for featuring the old armor files needed to fix this - Eliminates blue lines on Eternal Fire Priest clothing - Darkens bright orange soles on Superior / Mastercrafted Ursine boots - Fiend / Chort AI no longer passive - thanks to Wasteland Ghost for hosting the old version of the file needed to fix this) - Gets rid of the bug that CAUSES the Corvo Bianco table to disappear in the epilogue of Blood & Wine (leaving a floating mug and candle in midair) - it will NOT put the table back if it's already gone, sorry - Fixes various annoying water glitches in Novigrad, as featured in my own earlier mod ****************************************ADDED IN 1.01: - Fixes floating spikes on Superior and Mastercrafted Griffin Armor shoulder - Fixes a clipping error with the 1st tier Ursine Armor sleeve - Various floating props fixed / hidden (ie; the floating saw /bow thing near Dandelion's Inn) - Included fix for the clipping on Yennifer's chest that was addressed in ziraelxx's excellent mod here - Added a separate file without any changes to Witcher armors (blue lines and orange soles will be present) - Added a separate file where ALL Witcher armors are reverted to their older models. - Gave the mod a more appropriate name (-__-) **************************************** ADDED IN 1.02: - Misc floating prop fixes (ie; floating lamp in Beauclair tailor) - Removed the glitched doors in the Beauclair catacombs / graveyard area, it is now an open doorway as intended. **************************************** ADDED IN 1.03: - More fixes in Beauclair + removed another set of glitched catacomb doors - Fixed a bug where Roach has one white eye when using the "demon saddle" from Hearts of Stone, both eyes now appear dark red (see below) **************************************** ADDED IN 1.04: - Fixes for Roach's eyes when using the "demon saddle" - both eyes are now white. This is how it is meant to be - the demonic horse model now matches the dog and cat from Hearts of Stone: black body, white eyes. **************************************** ADDED IN 1.05: - LOTS more floating prop fixes - torches, signpost in Skellige, several more - Mesh correction for hanging ember bowl - flames no longer clip through the bottom of the bowl **************************************** ADDED IN 1.06: - Further refinements to Novigrad water - another very small instance of bugged water in the canals was fixed - Refinements to priest texture fix - a bug was causing some red robes to appear as white - fixed now - Fixed a mistake causing some clipping errors with Tourney quest armor & glove combinations - Aerondight no longer clips through its scabbard - Fixed one of the common roadsign models in which the signs were not touching the post - Mesh corrections for some assets like clothes lines that would often hover slightly above the ground - Gaetan from "Where the Cat and Wolf Play" is no longer wearing bright red clown boots anymore - just a simple black pair now **************************************** ADDED IN 1.07: - Hand-edited Kaer Morehn and Viper Armor textures, so you can now dye the Viper Armor again - Slightly moved the garrison doors in White Orchard so they don't open onto the guards and then rapidly swing back and forth - Long hairstyles now properly tuck under high-collared armor styles (Wolven, Witch Hunter, etc) - many thanks to Hertores' great work - 1.07b was just a repack of 1.07 - something went wrong with the upload and some things weren't working as intended. **************************************** ADDED IN 1.08: - Fixed the gaps in the Vespula (laundry woman) character model - Also fixed some other meshes that caused similar gaps in generic Novigrad NPCs - Cleaned up some blue lines on some Skellige NPC models - Covered up a "hole" in the world in the cave beneath Temple Island, where you go for the Feline Armor quest - Fixed a gap where the Grandmaster Ursine gloves didn't quite meet Geralt's wrists **************************************** NOTES: + PROBABLY will not work without Hearts of Stone, Blood & Wine, and all of the free DLC packs installed + + No scripts in this mod + + Superior / Mastercrafted Ursine boots are no longer able to be dyed, as this reverts them to their old textures + + Installation is same as any other mod - unzip and drop into your mods folder +

Комментарии: 9
Ваш комментарий

Большинство даже не заметил. Каким же въедливым надо быть чтобы это бросалось в глаза?

17

Warsnake не знаю, лично меня арондит очень сильно калит, когда торчит из ножен

0

ВОт с водой правильно, я таких мест около 5 находил.

2

Вышла новая версия, там добавили исправление лодки, когда мечи геральта торчали при плавании, я загружу его выйдет завтра

помимо всего там еще есть изменение, исправили мечи мастерские, тоже не торчат из ножен как и арондит и множество других вещей

1

Спасибо, жаль только игру не грузит после этого

1

Воу.. похоже мод для диких придир, сам никогда такого даже не замечал.. Но в целом отлично.

0