на главную
об игре
Take on Helicopters 27.10.2011

Патч Take on Helicopters v1.04-1.05

VERSION 1.05 HIGHLIGHTS
-----------------------
* Compatibility with Take On Helicopters: Hinds
* Horizontal stabilizers can be configured to move with collective
* SACLOS missile support added (manually guided)
* Retractable Landing Gear System support added


CHANGELOG
---------

ENGINE
------
Medium: flight model would become unstable after rapid slow down, and damage the tail rotor
Improved FXAA and SMAA
Better handling of cases when 3D resolution is not 100%
SMAA uses color edge detection method instead of luma edge
soundLandingGear entry added for helicopter configuration
Landing gear actions did not work in external view
Player gunners are no longer told which weapon to select
MP: spawned vehicles would sometimes get doubled weapon magazines
MP: moveIn*** commands would sometimes show full getting in animations and door animations
Landing gear suspension sound effects were played when the gear was retracted
Battery and starter sound effects were sometimes not playing correctly
RenderTarget fov parameter was not read from config
Underwater RenderTarget cameras would show artifacts on the primary RenderTarget

ENGINE (MERGED FROM OA)
-----------------------
[89898] Fixed: Secondary gunner tracks enemies
[89603] Fixed: A possible crash when textures were loading too slow from the disk.
[89523] Fixed: Crash during engine termination from multiplayer game.
[89361] Fixed: Linux server slow startup

DATA
----
M1A2 tank upgraded to full functionality
Takistani AA soldier now has fully functional Igla launcher
Military vehicle radio protocol integrated
Various fixes to all localizations
Initial states for cockpit switches handled better when starting in the air
Cockpit lever for retractable Landing Gear System implemented

Комментарии: 1
Ваш комментарий

* Совместимость с Берет Вертолеты: Батраки * Горизонтальные стабилизаторы могут конфигурироваться, чтобы двигаться с коллективным * Ракетная добавленная поддержка SACLOS (вручную управляемый) * Выдвигающаяся поддержка Системы Механизма Приземления добавила CHANGELOG --------- ДВИГАТЕЛЬ ------ Среда: модель рейса стала бы непостоянной после быстрый помедленнее, и повредила бы ротор хвоста Улучшенный FXAA и SMAA Лучше держание в руках случаев, когда трехмерное решение не 100 % SMAA использует цветной метод обнаружения края вместо luma края вход soundLandingGear добавил для вертолетной конфигурации Приземление действий механизма не работало во внешнем представлении Стрелкам игрока больше не говорят который оружие выбрать Член парламента: порожденные транспортные средства иногда получали бы удвоенные журналы оружия Член парламента: moveIn *** команды иногда показывал бы полный вход мультипликации двери и мультипликации Приземляющиеся звуковые эффекты приостановки механизма были сыграны, когда от механизма отрекались Батарея и звуковые эффекты стартера иногда не играли правильно RenderTarget fov параметр не был прочитан от config Под водой камеры RenderTarget показали бы экспонаты на первичном RenderTarget ДВИГАТЕЛЬ (СЛИТЫЙ ОТ ПОЛНОГО) ----------------------- [89898] Установленный: Вторичный стрелок прослеживает врагов [89603] Установленный: возможное крушение, когда структуры загружали также медленный франк

0