на главную
об игре
Total War: Warhammer 24.05.2016

Total War: Warhammer "Radious Total War Mod"

From the award winning team and and from the creators of the most subscribed mods on steam workshop for TW games comes another major modification. This time for brand new Total War: Warhammer! Our work got into hands of many players, so all who previously played anything from Radious colection know exactly what to expect. Rebalanced, reworked, polished and enhanced original game based on same setting with tons of highest quality custom made units and further additions and content. To offer more variety and options how to play your favourite TW games.

Данный мод вносит глобальные изменения в игровой процесс, начиная от "шкурок" юнитов, заканчивая полными ребалансами фракций.

Изменения в последней версии мода:

Battle Changes:

- New morale system - progressive, changes during battle rapidly, various effects changed. Overall longer and more interesting battles. Big differences between races (each behaves differently).
- Battles last longer - reworked melee hit chance and almost all unit stats to ensure its not over within 2-3 minutes units clash.
- Almost all units are rebalanced in terms of health, stats, ammo, leadership.
- Wider differences between various weapons, missile weapons, armors and shields to ensure much wider variety on the battlefield.
-Complete rebalance of all projectiles - every single bow, javelin, rifle, crossbow and tons of other missile weapons has been edited to offer larger differences between types including reworked ranges, standard and AP damages, reload times etc.
- Various unit abilities and spells slightly rebalanced.
- Rebalanced level up bonuses for units - more experienced units will play higher role.
- Fatigue numbers and its effects rebalanced.

Campaign Changes:

- Economy rebalanced and reworked.
- Changes to religion, cultural coversion and population growth.
- Almost all building effects are rebalanced, many buildings got additional effects to make any sence to actually build them.
- Building costs rebalanced, higher tiers are more expensive.
- Ambush chance increased on almost all terrain types.
- Improved Garrisons - Garrisons slightly edited, minor citties got small boost.
- Unit upkeep reduced by 50% for more possible armies on battlefield.
- Experience system rebalanced, units level up slightly faster.
- Several technologies slightly rebalanced.
- Rebalanced diplomacy status numbers: Friendly, Hostile, Unfriendly, Very friendly
- Skillpoints changes - all generals get from level 1-10 2 skillpoints and from level 11-30 3 skillpoints. All agents get each level 2 skillpoints.
- Millitary morale numbers edited.
- Slightly reduced effects of Vampire Counts and Chaos territory attrition.
- Rebalanced conquest decisions - more options and potential gold income from various decisions.

AI Changes:

- Reworked AI recruitment system - AI army composition improved and recruitment reworked so AI builds more balanced armies with larger variety of units.
- Rebalanced AI campaign difficulty bonuses - on higher difficulties it will be really challenge for players.

Graphics Changes:

- Added new logo to the main menu and campaign loading screens, representing the mod and you know its activated.
- Removed dust effects when arrows hit the ground.
- Removed various dust effects when army marches on places where no dust would ever appear.

Установка:

Интрукция взята с темы на форуме: forums.playground.ru/total_war_warhammer/ustanov..

1. Загрузите HEX Editor
2. Используйте Steam Workshop Downloader для скачивания .pack файлов (модов)
3. После того как вы загрузили файл .pack, откройте его с помощью редактора HEX и удалите текст перед первым «p». Пример: MFH ..... P ... стало: P ...
4. Поместите отредактированный файл .pack в папку Data, где установлена игра
5. Перейдите в C:\Users[USER]\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Warhammer\scripts и создайте текстовый файл user.script, и для каждого мода вы вставляете строку «mod» НАЗВАНИЕ МОДА «.pack;» , Сохраните файл как UNICODE.
Пример: mod "mods_better_camera_mod".pack;
mod "mods_better_borders".pack;

Комментарии: 14
Ваш комментарий

Вова Добрынен Видимо что то сделал не так... Потому что у меня всё отлично запускается... Может файл со скриптом не в той кодировке сохранил... Проверь всё ещё раз

1

Steffvmf слушай. Возможно мы оба не допоняли (с товарищем сверху) Именно user.script ? не user.script.txt ?

0

BLEKWORLD именно user.script в кодировке Юникод

1

BLEKWORLD создавать надо именно текстовый файл user.script.txt в блокноте. После того как прописал в нём mod "mods_radious_total_war_mod".pack; выбери "Файл" - "Сохранить как" - и рядом с кнопкой "Сохранить" будет выбор кодировки - выбери Юникод и сохрани.

0

Steffvmf нет, именно текстовый документ user.script.txt

0

Тоже качал отсюда и ничего не запускалось сколько я не старался. Radious Total War Mod и Radious Total Units Mod взаимосвязаны, но просто Radious Total War Mod может работать отдельно, а вот Units Mod только вместе с основным Radious Total War Mod. Как сделал я. 1)В сам Steam WorkShop TW WH. Найти интересующий вас мод(в данном случае Radious), скопировать ссылку из адресной строки. 2)Далее идем на http://steamworkshopdownloader.com/ 3)Вставляем ссылку, жмем ENTER, жмем Download, и потом как писалось уже выше. 1. Загрузите HEX Editor 2. Используйте Steam Workshop Downloader для скачивания .pack файлов (модов) 3. После того как вы загрузили файл .pack, откройте его с помощью редактора HEX и удалите текст перед первым «p». Пример: MFH ..... P ... стало: P ... 4. Поместите отредактированный файл .pack в папку Data, где установлена игра 5. Перейдите в C:\Users[USER]\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Warhammer\scripts и создайте текстовый файл user.script, и для каждого мода вы вставляете строку «mod» НАЗВАНИЕ МОДА «.pack;» , Сохраните файл как UNICODE. Пример: mod "mods_better_camera_mod".pack; mod "mods_better_borders".pack; После mod только пробел Обязательно удалять хекс редактором в моде всё до PFH4 Удалить в названии мода mod, а подчеркивание и то что дальше оставить. Так должно быть и в записи файла скриптов и в самом названии файла с модом. Сами же моды должны лежать только в папке data с установленной игрой.

1

мод менеджера ещё не завезли?

0

elrat500 Не завезли и вряд ли завезут. Я лично прописываю и качаю моды сам со стима, особо не парюсь, все отлично работает.

0

kakudzu2012 Дружище,поставил мод,всё работает,но как бы не шаманил,не хочет работать юнит мод. Качал и отсюда и со стима,никакой разницы. Что делать?

0

kakudzu2012 Всё,заработало. Надо было в скриптах поставить ; везде xD

0

Мда... И так товарищи. Товарищи сверху просто не хотят вникать в ситуацию с расширением. Текстовый файл с прописанными в нём модами ==>> user.script.txt. Если игра не грузит и висит в процессах (не запускается), значит какой-то мод неотредактирован с помощью HEX редактора.

0

Вылетать стало при загрузке битвы....

0

Делал всё по инструкции. Удалил в моде Hex-ом всё до РFH4 Создал файл user.script.txt в юникоде со строкой: mod "mods_radious_total_war_mod".pack; (добавил пустую строку в конце). В игре меню сменилось на Radiolus warhammer, а в правом углу появилась надпись "modded". Теперь вылетает при попытке начать любую компанию.

0

А не мог ли кто-то выложить рабочую версию радиуса для второй вахи, а то стимовская крашится на версии 1.9.2

0