на главную
об игре
No More Room in Hell 31.10.2013

Наконец-то! Вышел патч 1.08.0

Доброго времени суток, Playground! Сегодня, еще утром канадские разработчики порадовали нас долгожданным обновлением для No More Room in Hell. Ниже приведены основные изменения.

Общие исправления

Добавлено 3 новых модели игроков; Роже, Мясник, и Тасманский дьявол 

Добавлены исправления для NPC (sv_unlag_npcs) 

Добавлена начальная поддержка уровней сложности (sv_difficulty classic / normal, sv_difficulty random random) 

Добавил опционную близости на основе системы нереста (похоже на Halo 1) 

Добавлена опция для отключения HTML motds (объявления например) в в многопользовательских дополнительных опциях. 

Исправлены различные конфиги, относящиеся к MOTDs и циклам карте. 

Добавлена карта nmo_zephyr 

Добавлена карта nmo_cleopas 

Добавлена карта nmo_brooklyn 

Добавлена карта nms_midwest 

Обновлена карта nmo_junction 

Добавлено новое огнестрельное оружие, в FN FAL 

Повышение стоимости выносливости при беге, для трубы от 10 до 13, подходящие для мачете. 

Снижение веса для трубы от 250 до 200. 

Добавлены определенные способности, которые будут защищать ваших друзей от вашего зараженного трупа.

Изменен номер версии, 1.08.0 

Полностью переделал поведение области видимости прицела M16A4 ACOG RT, теперь она исчезает, когда оружие на бедре, и исчезает, когда идет прицеливание.

Переименование MP5A3 в MP5A4, соответствующую правильной модели в реальной жизни (консольная команда по-прежнему fa_mp5a3, так что карты не сломаются) 

Снижение веса фонарика, от 150 до 100. 

Повышение веса бейсбольной биты от 100 до 200. 

Повышение урона от попадания в голову фонарем, ущерб от 113 до 125

 Оригинальная ссылка на описание обновления - steamcommunity.com/games/224260/announcements/de..

 

Оригинальный лог (содержит больше сведений)

General

Added 3 new player models; Roje, Butcher, and Badass 

Added NPC Lag Compensation (sv_unlag_npcs) 

Added initial support for difficulty levels (sv_difficulty classic is classic / normal, sv_difficulty casual is casual) 

Added an optional proximity based spawning system (think Halo 1) 

Added option to disable HTML motds (ads for example) in in multiplayer advanced options. 

Fixed various text files relating to MOTDs and map cycles. 

Added nmo_zephyr 

Added nmo_cleopas 

Added nmo_brooklyn 

Added nms_midwest 

Updated nmo_junction 

Added a new firearm, the FN FAL 

Increased stamina cost for Leadpipe from 10 to 13, matching the machete. 

Reduced weight for Leadpipe from 250 to 200. 

Added a certain ability that will protect your friends from your advanced infected state 

Changed version number to 1.08.0 

Completely redid the M16A4 ACOG RT scope behavior, now fading out when on hip, and fading in when aiming 

Renamed the MP5A3 to the MP5A4, matching the correct real life model (console command is still fa_mp5a3, so the maps do not break) 

Reduced maglite weight from 150 to 100. 

Increased Baseball Bat weight from 100 to 200. 

Increased Maglite headshot damage from 113 to 125 

 

Sound 

Added support for female voice sets 

Added "Chippants" voice set 

Added "Pugman" voice set 

Added various new ambient / tension music files from ThoughT to the Dynamic Music System 

Updated sound effects for various firearms (M16A4, shotguns, etc.) 

Fixed some voice-over problems for mag / load counts and magchecking on some of the firearms. 

Added new sound effect for nuke 

Replaced ammo pickup sound 

Updated ambient rain sound 

Fixed some voice-over problems for mag / load counts and magchecking on some of the firearms. 

 

Art 

Added a ton of props for various new upcoming maps, both in 1.08 and for future patches 

Added a lot of animations for a certain new action 

Redone the forward sights for the Ruger 10/22 

Added "Badass" Character Model + Zombie Model 

Added "Butcher" Character Model + Zombie Model 

Added "Roje" Character Model + Zombie Model 

Shader & Texture adjustments for Player and Zombie models 

New bolt animation for the JAE-700 on shoot and reload empty. 

Fixed shotgun empty reloading missing sequences. 

Minor animation updates to the following firearms / melees: M9, Glock 17,686, Hatchet, FUBAR, E-tool, SKS, CZ858, M16A4, Ruger 10/22, SV-10, Maglite, Shovel, Winchester 1892. 

Rerendered chinatown skybox textures (LDR / HDR) 

Added new skybox textures for Midwest 

Fixed Fireaxe world model floating in third person 

Fixed M67 Grenade world model having the lever and pin invisible when not used, and vice versa when used and thrown 

 

Maps 

Added a new Objective level with a focus on scavenging, Cleopas 

Added a new Objective level with a focus on different objective paths, Brooklyn 

Added a new Objective level, created by community mapper billionlioe, Zephyr 

Added a new Survival level, created by community mapper billionlioe, Midwest 

Updated Junction 

 

nmo_junction Specific Changes 

Alley way door explosion objective can now harm NPCs. 

Added several new props. 

Fixed clipping frame on door near extraction tunnel. 

Changed the position of a door in the apartments where players could get stuck if both doors were opened in the same direction. 

Brightness of the lights in the sewer tunnels increased by 35%. 

General improvement to lighting in the level. 

Other general improvements.

 

Комментарии: 8
Ваш комментарий

Если бы еще знать че это за игра, может бы и порадовался

11

maslovsky99 Защита от первонахов. Комментируйте. Такой же бесполезный первый коммент что и первонах. Да и в блогах первонахов вообще мало.

7

Защита от первонахов. Комментируйте. Новая фраза первонахов

3

Я первонахов уже года два не видел... Прослезился...

2

Лучше пусть анимацию нормальную запилят.

1

Суть игры в чем? Ща скачаю посмотрю, что за игра Комменты в стиме положительные

1

О, ну наконец-то) Интересно опробывать анимации самоубийства) чел с пулемётом. делают, только вручную это не так быстро получается чем системой захвата движений)

1