на главную
об игре

Обсуждение бета-версии

Пока мы имеем одну тесную карту, средних ботов и некую смесь из минусов ut3 и плюсов ut2k4.
Надо с людьми поиграть, так не понять.
Пока что главный плюс - самые гибкие настройки за последние лет десять :D
Разве сервера не обещали сразу запустить?
ps Брайтскинов не хватает =(

upd
С людьми интереснее конечно.
В качестве примера, скрины на максимальных настройках (кроме отрубленного блюра).

Комментарии:  56
Ваш комментарий

Моих нулёвых знаний хватило вот на такое:

TOXIKK PATCH #010, GINGER BUILD GENERATION, V0.9
RELEASE DATE: OCTOBER 21, 2015

вкратце:
новая карта DEKK, её видео презентация:

патч примечателен даже не столько самой картой, а тем что она исполнена в новом стиле, и этот стиль последний из всех задуманных до релиза, т.е. теперь осталось релизнуть еще 1 новую карту в ноябре и после этого ребята усиленно налягут на релиз SDKK.
ну а релиз SDKK будет автоматически означать кучу новых/старых мап и мутаторов :)

под спойлером все остальное:

Спойлер

GENERAL

This patch brings your v0.89 Parsley build up to v0.9. It's the first patch of the Ginger generation and primarily focuses on a new map and a fresh visual theme (sci-fi/tech). V0.9 also brings some new features and fixes that were requested by the community, including some experimental multi display stuff. More details below.


FIXES

FIX_01 - ACCIDENTALLY LAUNCHING THE SERVER CONFIG VIEW
If you configured a Bootcamp (bot) match and clicked NEXT in the mutator menu, it took you to the listen server configuration view. This should no longer happen.


NEW FEATURES

FTR_01 - SCI-FI/TECH THEME
A new visual theme (sci-fi tech based) that comes with a bazillion of new assets for the game.

FTR_02 - 14 NEW MAP: DEKK V0.7
DEKK introduces our freshly designed sci-fi theme: The map is based on an over a decade old layout introduced by UT, now reincarnated with clean, yet highly refined/accentuated 3D assets, keeping visual clarity and simplicity in mind.

When testing the map, please keep in mind that it's v0.7 (i.e. you may still encounter some collision issues and/or other "unusual occurences").

FTR_03 - DISABLE ON-SCREEN LOG
You are an anti-social individual who doesn't care about team-play and you don't want to talk to anyone? You feel distracted by the on-screen log? This feature is for you: "On-Screen log disable" was added to the game options.
Yes, this feature was indeed requested more than once...

FTR_04 - ADJUSTABLE HEALTH WARNING
If you think that the current HUD is too subtle about how low your health stauts is, you can now set a limit where the health indicator starts to flash in the game options.

FTR_04 - MULTI SCREEN SUPPORT (EXPERIMENTAL)
Yes, we had quite a few requests about advanced multi screen support and we decided to look into it. This whole stuff is still highly experimental, but if you were one of the users waiting for that feature, you may want to try to type "SetHudDimensions [xValue] [yValue]" to distribute the display of the HUD onto your multi-monitor setup.

EXAMPLE: If you have three screems standing side by side and assuming that all three are set to the same resolution, type: "SetHudDimension 3 1" to allign the HUD to the screen in the middle.


CHANGES

CHG_01 - INTRO DISPLAY
Starting a new map now always brings up the name of the map and its location centered on the screen in big letters. Press left to skip this and to enter the pre-match lobby.

вощим если вкратце:
игра агонь, таким я хотел бы видеть ут3, всё очень динамично, это замечаешь сразу
неткод надо получше конечно потестить, но на первый взгляд гораздо более юзер френдли чем в ут2004, на пинге 70 побегал час, какого-то дискомфорта не ощутил

ну это все равно что флаку на иронике считать имбой, релакс, на открытой карте шотганом ничего не нарулишь :) а вблизи он и должен уничтожать в щи

виолатор вертит раптора как хочет, да и вообще всю технику, лол

не спим, продолжаем идти к победе игрового баланса над нубством :)

TOXIKK PATCH #005, BASIL BUILD, V0.82
RELEASE DATE: Mar. 28, 2015

Спойлер

NEW FEATURES

FTR_01 - WEAPON PRIORITIES MENU
You can now edit the weapon priorities to your personal preference in Options -> Game -> Weapon Priority. So when you switch (or auto-switch) to "best weapon", it'll bring up the weapon you've given the highest priority.

FTR_02 - HITMARKER AND HITMARKER EDITOR
We not only added audio and visual hitmarkers to the game, but also implemented an editor that allows you to customize them to your own preferences. It works a lot like the crosshair editor. You may also choose from a big variety of hitmarker sounds. Known bug: Sometimes the hitmarker effect displays on err. This'll be fixed soon.



CHANGES

CHG_01 - VIOLATOR (ASSAULT RIFLE) BALANCING
While the fire rate of the Violator's primary fire was increased by 10%, its damage per projectile was reduced by from 23 to 20. The fire rate of the Violator's secondary fire was reduced by ~6%. Initial pick-up ammo count for the Violator was raised from 40 to 45. Violator SFX were also reworked to give it more of an own acoustic character (i.e. to differentiate it further from the Stingray).

CHG_02 - HELLRAISER (NUKE WEAPON) AUDIO OVERHAUL
The SFX for the Hellraiser were completely reworked. The weapon is now considered final.

CHG_03 - CERBERUS (ROCKET LAUNCHER) CHANGES
The travel speed for standard projectiles (rockets) was lowered by 20%, while the speed for guided missiles (missiles fired once a vehicle is locked on) will now accelerate from the new standard speed to 20% above the original maximum speed. The lock-in process (acquiring targets) for the guided missiles was reduced from 1.5 to 1.0 seconds. Damage was increased from 85 to 100. Maximum ammo count was reduced from 25 to 20.

CHG_04 - WALL DODGE Z-VELOCITY RESET
The negative Z-velocity (gravity) used to be carried over through all wall dodges, so it was one downward movement over a sequence of wall dodges. Z-velocity now gets reset with every wall dodge which allows for longer wall dodge sequences.

CHG_05 - WEAPON SWITCH TIMES
Equip and put down times for all weapons was decreased by another ~15%.



FIXES

FIX_01 - BANSHEE (HOVER POD) QUICK DESCEND
The "quick descend" feature of the Banshee that allowed you to squash enemies underneath the vehicle was accidentally removed from the alt-fire key (default: right mouse button) with the last patch. This was fixed.

FIX_02 - RAVAGER (OMNI DRILL) FIXES
Due to flawed normal textures on the Ravager, it got wrongly lit. This was fixed. The weapon also got new sounds for equip, lower and the drill running. Its implementation is still not final though (i.e. it still doesn't work as intended). Full functionality will come with 0.85.

пока у меня игра в процессе скачивания, хотел спросить насколько она огонь, тоесть есть ли разница играть в анрил3 с мутатором движения под ют2004 и играть в это?

сможет ответить наверное тот кто поиграл в ут3 чуть больше чем две недели в самом начале :)

После часа игры, в принципе, рано судить, но, во всяком случае, в дизайне карты есть попытки учесть тукейный мувингстайл, чего не добавлял мутатор для ют3, и вообще как-то порезвее.
Пока что смешанные ощущения от оружия, не достаёт индивидуальности и есть много возможностей для спама.

докладываю))
1. да, стиль движения классный, как сказал десп, - то чего и ждали от анрила 3! мешком с говном себя не чувствуешь. все быстро, резко и тп. одним словом - как надо!
2. баланса по оружию АБСОЛЮТНО НЕТ.
имба рокет. рокет летит быстро и убивает с одного попадания. все остальное оружие бред сумасшедшего, огнемет какой то наркоман придумал, когда ты стреляешь из него или в тебя стреляют из него - НЕ ВИДНО АЩЕ НИКУЯ из за огня, какая то казуальщина. пулеметик непонятный, подобие шоки+линка, дробовик какой то, в общем у кого рокет тот и победил.
3. ну и статус раннего доступа о себе говорит. настроек игры практически нет, модель оружия не отключить, ники не влазят в строку и тд и тп, доделывает еще овердокуя, анрил4 еще и раньше выйдет, чем это. без ракраски моделек вообще не играбельно, все слишком темно и быстро.

итог:
игра не плоха, но доделывать еще слишком много.
пока вразумительное оружие не сделают, на мой взгляд, там делать нечего. хотя может виновата бестолковая карта - слишком узкая и коридорная

ЗАГРУЗИТЬ ВСЕ КОММЕНТАРИИ
Новое на форуме Toxikk