на главную
об игре

HlSP Bunny Mod

Хорошая игра первая халфа. Видал пару speedrun-ов и возник вопрос: Hlsp Bunny mod скачал, а дальше что с ним делать?

0
4
Комментарии:  4
Ваш комментарий

А что там в нём вообще, какие файлы?

libist.gam
icon.tga
3 папки: source(world.cpp, triggers.cpp, player.h, gauss.cpp, game.cpp ), dlls(hl.dll), cl_slls(client.dll)
и в txt файле сказано следующее:
HLSP Bunny
Simple Half-Life Single Player modification
Made for Spider-Waffle

Purpose: add some features to make speed running easier

Features:
- removed the jumping speed cap
- disabled TriggerSave entities
- gauss charge is kept during level transitions
- "autorecord" command: starts recording a demo to date-time-map.dem (eg
2004_06_19-16_22_49-c4a1.dem)
- "sv_autorecord" variable: if set to 1, it automatically starts recording a demo
after loading a savegame, with the name format of the "autorecord" command.
If set to anything but 0 and 1, the demo name used is the value.
(eg sv_autorecord C4a1run)

MrBozo
January 5 2005

помоги чем можешь, ну или где что прописывать разъясни плз)

Заменяй стандартные ддлки

Новое на форуме Half-Life