Changelog:
- General performance improvements
- Removed unnecessary debug functionality
New Features
- Support for add-ons
- Additional art customization added to Workshop:
- Super Mutant clutter including meat totems, meat bags and meat cart
- Raider clutter including raider poles, cages and tents
- Abstract and portrait paintings
- Variety of new signs
- More metal and wood doors variants
Fixes
- General stability and performance improvements
- During "Getting a Clue" quest, Kellogg's desk will remain a working container
- During "Rocket's Red Glare", resolved issue where companions could not be dismissed after completing the quest
- Fixed an issue with "Kremvh's Tooth" quest item not spawning properly
- Settlements under attack will now display an updated message with the results of the attack if player does not respond
- Fixed an issue with screen effects not clearing away properly after using a scope
- Fixed an issue with trying to sprint while in third person with a minigun equipped
- Rank 4 of Demolition Expert perk now properly increases the area effect of explosives
- The Scrounger perk now includes additional common ammo types
- Fixed an issue where Calvin Whitaker would disappear in Vault 81
- Fixed an issue where Ninja and Sandman perks combined would apply the incorrect damage bonus
- Fixed an issue where Rank 3 of Grim Reaper's Sprint did not fill critical meter properly
- Fixed an issue with key cards not spawning correctly in Vault 75
- Fixed an issue where enemies would stop spawning during "Airship Down"
- Being in first person while wearing power armor and quickly switching weapons will no longer cause the Pip-Boy to be stuck
- Fixed an issue with the autosave counter getting incorrectly reset
- Fixed issue that would cause the Pip-Boy menu to turn invisible while swimming
- Fixed an issue where scrapping larger quantities of a single item would inadvertently scrap a legendary item
- Fixed issue where exiting workbenches would cause third person to stop working properly
- The Scribe can now be assigned consecutive settlements properly
- Fixed issue with duplicating scraps shipments
- Fixed issue with vendors not properly exchanging caps after several consecutive transactions in a row
- Fixed issue with the quicksave and autosave message persisting through loading screens
- Fixed an issue where updating to the latest patch would cause Options settings to reset back to default (Xbox One)
- Fixed an issue with loading save with a placed object in water, not properly floating
Установка:
- Скопировать файлы из архива в корень установленной игры(пример: D:\Fallout 4)
- Запустить и играть.
Сами переводите да?
Это не beta версия?
Asur2000 В названии не написано?
MakssGame Извиняюсь, не увидел.
Кряк тоже внутри не?
После обновы у меня загружается сохранение и вылетает на рабочий стол через 5 секунд игры (без ошибок)
Г@вно. После нескольких часов игры все сейвы слетели. При загрузке игра вылетает. Переустановил игру. поставил 1.3.47 beta. При загрузке сохранок с v1.4.125.Beta пишет обновись до v1.4.125.Beta. С другими патчами такого не было. Прибавки FPS не заметил. Г@вно
Че такая скорость беспантовая?
что то я смотрю что с каждым патчем исправлений все меньше а ошибок все больше
а долго вообще до не "Бетты"?
После обновления на бету сохранения не загружались, а новая игра начинаеться, вернулся на релиз
Поставил 125ый себе. Все моды сохранилис, Сохранения загружаются. Пока ошибок не заметил.
А указать в оглавление что патч для англоязычной версии, религия не позволяет ? Plagiat-den, Спасибо!!! "- Обновлены все strings файлы, исправлены переводы слов и строк, например в предыдущей версии патча при просмотре статуса поселенца все было на английском, может еще что поправили..." Конечно, поправили. Не, я таки тащусь от этих калек, одно чиним другое ломаем. При построении лица пункты меню - Дополнительно, были на русском (1.3.47) Алексей Енютин Вот только теперь, удалить мод нельзя. При загрузке с сейва (с модом), игра не выдаст предупреждение (1.3.47) а зависнет.