Впечатления от сюжета, графики и т.д.
Комментарии:
57
сначала
по количеству реакций
Ваш комментарий
Дя, медиивал в антураже Вархи в какомто непонятном средневековье. WH1к :D
Плин я ожидал спейсмаринов увидеть а тут какие то мушкетеры и копейщики дохляцкие ёпта против ацки мощных и почти неизменившихся Хаосов. Хоть это радует.
Никто не пишет и правильно делает.
Игра - ацтой, жуткие тормоза ,тупая графа, идиотские бои ,постоянные вылеты. Дошёл до 4ого эпизода за Хаос и до 2ого за Империю... и был готов убится ап стену. Всем нормальным геймерам держаться от неё за километр!
Ну пока игра не вышла, сложно судить, но по тому, что мы видим сейчас, можно сказать, что это будет феерично... жалко, что моя система скорее всего поятнет игру только на минималках =(
Я могу судить только по тем роликам и скринам которые я видел. И судя но ним, я хочу сказать что это будет не много не мало - ЛУЧШАЯ СТРАТЕГИЯ ГОДА. Только вопрос какого... скорее всего 2006, я надеюсь.
Играю в закрытую бету с момента выхода.
Сейчас версия 1.8.
Графика - супер. Есть притензии к врашению и зуму камеры, к размеру моделек.
Играть не интересно... совсем:
Очень бытрые бои. (сам бой)
Пока нет френдли файра от арчеров и стрелков... :(
Оверпаверед герои (но это будут точно править).
Тактики 0. Замарачиваться с флангами и чарджем не имеет смысла.
Область видимости - по кругу (видно все что сзади и с флангов у группы).
Юниты сильно не сбалансированны. (А еще есть крепости осадные оружия... итп... которые понятное дело ещё никто не балансировал)
До декабря 100% нормальную игру не сделают. (если выпустят, будет говно)
Пока Dark Omen круче по гаймплею на много.
Сорри, что в таком тоне.... просто приходится это писать по 100 раз на форуме разработчика, чтобы достучаться.
Посты других тестеров:
Bugs/Tweaks:
1. AI units sometimes "freeze" up after a big mob melee.
2. The Axe of Doom skill for the Daemon Prince is too powerful.
3. Knight/Cavalry units don't have the staying power I feel they should across the board. Wimpy wimpy wimpy. They're wearing plate armor with shields AND they're riding armored mounts!
4. Stormvermin losing to Night Goblins in a straight up melee??? Doh! Most of the time they're fleeing first.
5. Giants stay alive too long after fighting multiple 'core' units (3rd tier Swordsmen/Stormvermin/Spearmen etc.). Their hitting power is good, but they are too tough at the moment.
Other Ideas:
1. The game is too fast! Flanking, rear charges, tactics in general are non existent at the moment.
2. Open up the 'Gold to Player' ratio. Only having these few options when it comes to choosing how big the game will be/how many will be playing is frustrating.
Units are overlapping. This is the big no-no. Formations NEVER overlap - this is the very fundamental purpose of formations in the first place! If a formations is penetrated too deeply then is is in disorder and should be tested to be broken and routed with heavy penalties.
No friendly fire (except area effect events). Big, HUGE issue. Precludes much tactical realism using and against archers, crossbowmen and handgunners.
Combat pace is too high. Since mкlйe is more a buzzsaw than the gritty, prolonged affair it really was, tactics is very difficult to execute.
Units are allowed to approach too close to each other. Friendly units should not be allowed within a certain distance from each other, and opponent troops should not be approachable without charging.
Tight and loose formations are broken: there seems to be little advantage to use tight formations since wider ranks always give enveloping bonus, while tight stances gives no apparent benefit neither when charging nor receiving a charge.
Here are my top ten balance issues.
1. The Dp can kill any hero in 2-3 strikes if all of his duel abilities are powered up. He does not even have to use them, just power them all up fully and he can take on 3 dragon riders [tested four times] without any real effort.
2. Heroes HAVE TO BE CAPPED! NamcoThomas, while you have said you like the versatility which having the same of one type of hero, it causes imbalances. Having three Elector counts on grpyhon is not only imbalanced, it is unfluffy. Ok while your not focusing too heavily on fluff, it is very un characterful to say...have two Orc Warbosses.
3. Put a limit to how many potions you can have! I made my Orc Warboss have 121 health because of spamming Potion of sustenance.
4.Refresh Air units! Make it so that they begin on foot like anyone else, HOWEVER they can take flight for say a minute. They cant swoop down and dont do hit an run attacks, but actually engage the unit in melee. This would fix air units [and heroes] from completely owning an army single handedly.
5. The Daemon prince has a ridiculously powerful aura which boosts the attack damage of all units within vicinity by 14. I think this should be nerfed.
6.You should make it in Siege mode, that the attacker cannot blow down the walls so easily. Currently the main tactic for the attacker during a siege, is get four cannons, stay back and blow the living crap out of all the walls first, THEN move in. This takes away the spirit of the siege mode and should be altered slightly so that it is actually necessary for the attacker to go on the offensive from the start.
7.CHANGE ARMY BUILDER! NamcoChris has mentioned that this will be an option for the host, but i feel it should be actually part of the army builder. If you use the current system, MOC will become a complete Spam Fest, we will be seeing ALL Great eagle armies. Change it for the good of the community.
Thats all i can think of now, but il add more if i can think up more.
Народ вы, наверное, обратили внимание, что видео с E3 было намного красивее чем то, что мы сейчас наблюдаем у себя на мониторе. Я кстати нашел интересный файлик вот где он у меня лежит C:\Documents and Settings\Redemptor\Мои документы\Warhammer Mark of Chaos\Save\Profile1 называется он Config.con.
P.S. их там 2, но нужен тот, который в профиле лежит. Я думаю, что графику можно будет улучшить в ручную...
неужели игра хуже W40kDoW??? если так то очень жаль....
ЗАГРУЗИТЬ ВСЕ КОММЕНТАРИИ
Хотелось бы услышать Ваши мнения :)